Frida och Jenna !<33 24 juli

Hej hej !
förlåt att jag inte har varit inne på några dagar
men jag har haft fullt upp varge dag !
Jag har mest varit med mina bästisar
Jenna och Frida !<3
Men jag har typ cyklat tandem varge dag med
dom !
Men vi har typ varit på maxi och varit på
kneippbyn och badat mest vi har haft
skiiiiit kul alla dagar !!<<33 Så har vi typ pratat
med Emil i telefonen 24 7  Haha. Och idag har vi
varit lickershamn och badat fatta vilken sol eld
jag har........ Men i alla fall sen stog vi på en blå
grejsimojjs som satt fast i bryggan och om man
gick ut på den så sjunkte den ner i vattnet (LÄSKIGT)
men sen gick frida och Jenna av den så den
flög upp i skrevet på mej så nu har jag ett blåmärke
där HAhahahaha fast (AJ)
Och så har vi sovit i tält i natt vi somna typ 2 typ
 klockan 1 på natten så gick jag och jenna
ut och prata med kill röster och ruska på g ska gå nu ha tältet
Så Frida blev typ skit rädd !
Men jag ska gå nu hejdå !Så kommer min hund se ut när den blir stor ungefär

Kommentarer
Postat av: Emma

jag trodde att vi va det :'(

asså bästisar . jag vet att du har fler vänner men asså du sårar mej och det tycker jag inte om .

2008-07-25 @ 22:10:43
URL: http://eemmaalarsson
Postat av: Emma

kommer att sakna dej på landet . men asså jag ska ju åka på fårö men jag kommer att sakna dej ändå .

men vi måste va när du kommer hem gmn <3

ha det gött älsk

2008-07-26 @ 19:07:41
URL: http://eemmaalarsson
Postat av: Gu va söt hun!!!!!!!!!!!!!!!!!(L)(L)

GUD

2008-08-01 @ 19:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0