Tisdag 15 juli - 08

Hej hej!
Idag har jag varit i Slite med min
bästis Emma.L
vi  var ute hos hennes mormor
och hennes mormors man!.
Vi badade i havet det var
typ 17 grader i vattnet.
Sen så fikade vi vi fick socker kaka och läsk.
Vi fick smaka på nån ost kaka
som smakade skit hahahhaha!
Vi var där med Emmas mamma pappa
och så var Monica Börje och Emmas
mormor där. Sen solade
vi en liten stund det var skiiit varmt
juu typ 26 grader =)=D
Sen så försökte Emma gå ner
i brygga fast hon klarade der
tyvär inte fast hon klarade det
förra sommaren :D Och när vi var på
väg till slite var det några som kråkade
in i oss bak ifrån fy fan vad läskigt
det var´! jag fick en bula eller två
och Emma fick skiiit ont i huvudet =S
Hela bilen bak gick typ sönder
ett lyse sprack och det blev en stor
bubbla där bak och så kan man se vad
det är man lägger i bilar inuti asså
fatta hur läskigt det var. Vi slog till huvudena
och så men det blev ingen större skada.



Och så när vi var vid hennes mormor så
spelade vi minigolf också det var skit kul=)
Monica är handikappad så jag fattar inte
alltid vad hon säger men hon är jätte
snäll.Och idag klockan 9 eller halv tio på
kvällen så ska jag få en hundvalp=)
Den ska heta Affe <33
det är en Shih-Tzu och tibetansk spaniel.
JAg har bara sett den på kort än så länge
men jag går typ bara och väntar på att jag
ska få den...
Men jusst nu så skriver jag bara bloggen!
Sen ska jag gå ner och se på tv med Emma!
Min brorsa håller typ på med henne nu
hahahahahhaha! han kallar henne för
mupp och nörd och lite till men
han får i alla fall tillbaka:)
Men jag måste gå nu hejdå allihopa vi ses
imorgon på blogg asså
Ha det gött //Emelie Olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0