Tisdag 8 juli - 08

Hej igår så hade jag fullt upp
och så fick jag inte sitta
vid datorn,,,,
Men igår så var jag på terranova -
badet. Jag hade as
kul =D Och idag ska jag ut
till min mormor
och morfar med Mamma
Pappa Rasmus och Emma <3
Jag kommer tyvär inte kunna
skriva så mkt.
Men idag ska jag typ
göra olika saker med Emma
hemma hos mormor
och morfar. Men i morgon
så ska vi åka och
bada och så och på torsdag ska vi
va med min A-Kusin
Så ska vi göra olika och på fredag och
lördag vet jag inte riktigt,,
Men ha det gött//Emelie

Kommentarer
Postat av: Emma

vi kommer att ha super kul tjejen <3

tur att jag slipper sakna dej lika mycket

som förra gången för då så sakna jag ihjäl mej

hahahah vi kommer att ha det bra :D <3

2008-07-08 @ 12:14:20
URL: http://eemmaalarsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0